.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۸۳ بیمار جدید در لیست کرونایی‌ها/فوتی‌های مازندران به ۳۳ تن رسید
طی شبانه‌روز گذشته با ادامه روند کاهشی شمار مبتلایان جدید به کرونا در مازندران به ۳۸۳ نفر رسید و در همین مدت ۳۳ مازندرانی جان باختند.

 به گزارش شمال نیوز، روزهای کرونایی طی ماه گذشته پردردسر شد و شاهد روزهای قرمز و سیاه کرونایی در استان مازندران هستیم.

درست است طی روزهای گذشته شاهد کاهش آمار مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان مازندران هستیم اما ادامه روزهای کرونایی و بالا بودن فوتی‌های کرونایی نگران‌کننده‌ است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۳۳۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۲هزار و ۲۳۱ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۳۵۳ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی با اشاره به وضعیت اسفناک کرونا در مازندران، یادآور شد: شمار افراد مشکوک به کرونا و کرونای قطعی به‌طور معناداری بسیار بالاتر از سایر استان‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام سرایت‌پذیری فوق‌العاده بالای ویروس دلتا، افزود: پیک پنجم کرونا در کشور قابل مقایسه با دفعات پیش نیست.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید بستری و ۱۷۱ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۵۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۸۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۳۳ تن رسیده است./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.